9/30/2016

Hej, jestem Dagmara

Hej, jestem Dagmara.
Zaczynam od początku! (może nie takiego totalnego początku, ale wiecie o co chodzi)
Może powiem wam trochę o sobie? 
W listopadzie skończę 15 lat, uwielbiam zwierzęta (mam psa), podoba mi się styl grunge, nie oceniam ludzi po wyglądzie, w wolnym czasie czytam (mam również bloga o książkach), piszę i słucham muzyki, bo bez muzyki nie da się żyć! 
Wracam do blogosfery, bo chcę być pozytywnie nastawiona do życia. Chcę poznać nowych ludzi. No i chcę zacząć wyrażać swoje zdanie, bo też mam coś do powiedzenia na różne tematy. 
To nie jest tak, że jak ktoś jest młody to nie wie nic o życiu. Bo czasami te młode osoby przeżyły więcej od tych starszych.


Stwórzmy razem tutaj miły zakątek, do którego będziecie często "wpadali". Stwórzmy tu coś niesamowitego. 

Pamiętajcie, że każdy komentarz i obserwacja motywują do działania. Macie tutaj komentowanie Disqus'em, więc to chyba ułatwi sprawę komentowania. 

Do następnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję :)
Staram się odwiedzać każdy blog, do którego zostawicie link :)