3/29/2017

Inspiracje

Hej!
Dawno mnie tu nie było, blablabla... ale już wróciłam! Dzisiaj przychodzę do was z moimi inspiracjami i jest ich trochę dużo. 
Wiem, że jest to raczej mało ciekawy post, ale ja na przykład lubię wiedzieć co kogo inspiruje. Mam nadzieję, że spodoba wam się taki post x

"But do you know what’s absolutely beautiful? Falling in love with the same person over and over again, because it shows that you’re never done with loving them, it shows that you are loving them every second of the day despite everything."

"Everyone changes when they fall in love. It’s not always for the best."











Nie wiem jak wy, ale ja po tym poście czuję się doinspirowana (czy takie słowo istnieje?). 
Na dzisiaj to tyle,
do następnego
x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję :)
Staram się odwiedzać każdy blog, do którego zostawicie link :)