4/26/2017

13:00

Piję herbatę. 
Siadam na podłodze przed laptopem i zastanawiam się. 
Zastanawiam się nad różnymi rzeczami.. aż w końcu przychodzi mi do głowy ta jedna myśl. Dziś napiszę post o docenianiu tego, co mamy.
Myślę, że ludzie powinni doceniać to co mają, zanim na przykład to stracą. Ludzie powinni żyć chwilą. Myśleć wyłącznie o tym co dzieje się tu i teraz, a nie myśleć o tym co będzie jutro...
To naprawdę smutne, że nie potrafimy doceniać tego co mamy.

Dopiero zastanawiając się nad tym zrozumiałam, że też powinnam zacząć doceniać to co mam. Powinnam się cieszyć, bo moja rodzina jest zdrowa, bo ja jestem zdrowa. Doceniam to, że tata pracuje całymi dniami, a mama wyjeżdża do Niemiec do pracy. Oni to robią dla mnie i mojego rodzeństwa, nie robią tego dla siebie. Nie robią tego z przyjemności.

To nie jest tak, że tylko pieniądze dają szczęście. Szczęście powinien nam dawać drugi człowiek. Nawet jeden uśmiech może sprawić, że będziemy szczęśliwi przez cały dzień!

Po prostu zacznijmy doceniać to co mamy (i nie martwmy się jutrem)!!

Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję :)
Staram się odwiedzać każdy blog, do którego zostawicie link :)